12 april 2012

Review Rituals Foaming Shower Gel Sensation.

Sinds ongeveer een maand hebben wij bij ons in het dorp een Rituals. Tijdens de opening kon je een Foaming Shower Gel Sensation kopen voor €4,70. Die moest ik natuurlijk proberen! Vandaag de review van dit product. 
De geur die ik heb gekocht is Organic Rice Mild & Cherry Blossom. Ik ben ontzettend slecht in geuren omschrijven, maar hij ruikt écht ontzettend lekker! Helaas ruik je dit niet meer als je onder de douche vandaan komt. Het is echt puur als je aan het schuim ruikt.

De verpakking vind ik echt tof. Mooi strak met een groene bloementak, typisch Rituals! Ik vind de verpakkingen van de Rituals sowieso heel erg leuk. Er zit 200 ml in.

Toen ik de eerste keer de gel gebruikte gebruikte ik te veel, omdat ik niet in de gaten had dat het zo zou gaan schuimen. Het is net een soort mousse, je krijgt een soort gel op je hand en dat veranderd dan heel erg snel in een hoop schuim. Daarna gebeurde het niet meer, het bleef eerst een poos bij gel en daarna ging het maar een beetje schuimen. Ik denk dat ik gewoon pech heb gehad met de verpakking en a het niet echt aan de zeep ligt. 
Ik had best een hoop gel gebruikt, maar het wordt niet echt een berg schuim.

Nadat ik het een beetje uitgesmeerd had wordt het wel weer echt veel schuim, je hebt dus niet heel veel nodig om je hele lichaam te wassen.

Wat een fijn product zeg. Het is ontzettend zacht en het smeert heel erg fijn uit. Helaas zit er wel SLES in, dit is een ingrediënt dat uitdroogt. Hier merk ik bij dit product gelukkig niet heel erg veel van. 

Het is zeker een aanrader als je opzoek bent naar een fijne schuim gel om je lichaam mee te wassen. Als je opzoek bent naar een product dat er ook voor zorgt dat je huid na het douchen nog lekker ruikt, moet je misschien nog even opzoek gaan naar een andere was gel. 

Deze Foaming Shower Gel Senstation is normaal voor €7,90 te koop bij Rituals.
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten